» Sex

Det är väldigt ovanligt för tjejer av njuta av sex i tonåren. Jag är själv oskuld men jag har kompisar som har haft sex och som har berättat om hur ont det gjorde. Och hur obehagligt det var. Svettigt, smärtsamt och äckligt. Det är så de beskriver det.
Men det va inte det detta inlägget handlar om. Utan jag funderar, ser inte killar ganska äckliga ut nakna? De står där med sin grej i vädret och är alldeles håriga. De ser så snuskiga ut! Det är nog alla äckliga bilder som man råkat se när jag och Josefine letat efter någon att prata med på omegle som gör att jag tycker detta. Tjejer ser lixom så vackra ut ändå. Med långa fina ben och snygga bröst och hårfria. 
 
Jag brukar inte kolla på porr för jag vet hur hemskt de utnyttjar kvinnorna i filmerna. De får inget betalt och blir tvingade till analsex m.m.
Jag har iallfall gått in på någon sida någon gång för att kolla vad det är. Och om man ska titta - (nu tycker jag inte att man ska göra det pga tidigare nämna anledningar. ) så är lesbisk porr bättre. På man och kvinna eller "gangbang" så kan man sammanfatta det såhär: Tjejerna fejkstönar, killarna kör in sina penisar i alla hål som går på kvinnorna hårt, tjejerna suger på sina fingrar och lägger sig i obekväma ställningar, killarna kommer i tjejens ansikte och hon låtsats att hon tycker om det, när de har analsex kan man tillochmed se att tjejerna grimaserar. USCH. 
När det är tjej och tjej kan de inte skada varann på samma sett, det är nog en hel del fejkstönande men det är ändå bättre än när killen trycker in sin penis i tjejen så hårt han kan och killar kollar på det och tror att det är så sex går till. 
 
Det förklarar ju varför inga tonårstjejer njuter av sex eller hur? 
 
 
 
 
Ladda ner tillägget Adblock för att slippa annonser på min blogg! http://bit.ly/1akPL0z
 


För det första, jag väljer att kommentera som det mest oförskämda; anonym. Men det är för att jag inte skulle känna mig så stolt om mitt namn kommer upp på google i detta sammanhang.

Att ha samlag gör ont de första 5 gångerna, sen blir det bättre. Därför hör du nog många säga att det mest gör ont, just pga att dom inte gjort de så hemskt många gånger, kanske. Är man kär så är man och då är det relativt lätt att genomlida dom där 5 gångerna.
Håller med dig om dedär sista om hur killen tror att det är osv, dock.

Men jag är en tonårstjej och jag har inget emot sex, tycker det inte är något man ska vara 'rädd' för. Det är det finaste man kan göra med någon man verkligen älskar. I mitt fall, är det faktiskt det som håller uppe mitt och min pojkväns förhållande. Man kan aldrig vara så nära någon, aldrig ha det så mysigt och man är så beroende av varandra. Kan ju inte ha sex med mig själv precis..
Så det är underbart med rätt person !

Svar: Håller med! Självklart är det inte bara dåligt med sex, skulle tänkt på att ta med lite fler perspektiv. Menade inte att skrämma någon :)
thatonegirl.blogg.se

2013-10-31 // 21:58:34

Glömde att säga: De jag har hört om har inte haft sex med rätt person. Det tyckte inte det va mysigt, de va inte kära i personen heller.

2013-11-04 // 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback