» Copycat

Alltid ska jag skapa bloggar och göra saker som karaktärer i tv-serier och filmer gör. Förutom denna bloggen har jag även testat att va Gossip Girl, och det slutade inte väl. Jag kan inte säga att mitt försök att vara -A fungerade heller.  
Insperationen denna gången kommer ifrån tv-serien Awkward. Jag har bara kollat på den sen i fredags men redan börjar jag villja ha Jennas liv. 
I denna bloggen kommer jag att vara helt öppen, men anonym. Så om någon vill läsa om hur det är att vara en 15-årig flicka på 2000-talet i en liten håla någonstans i Sverige, så kika in här när du känner för det. 
Men jag vill bara varna er. Jag har inget spännande liv alls. Inte tillräckligt spännande för att göra en tv-serie av iallfall. Men jag ska försöka att dela med mig av mina mest dramatiska händelser, och förhoppningsvis få någon att må lite bättre över sig själv när de hör hur patetiskt mitt liv faktiskt är.  
                                                                                                             
 
 
                   



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback