» Shoppat

Idag har vi vart och kollat runt lite i staden här. Vi shoppade lite ochså. Vi tänkte kolla Hollister men det va tydligen 50% rea. Så det va en lång kö, vi pallade inte. Jag var inte ens säker på att jag skulle köpa något. Men jag handlade lite på HM, en halsduk och en röd mysig tröja. 79 för halsduken och 99 för tröjan så det blev 180 kr.
Jag hade ett tilgodokort på HM från när jag lämnade tillbaka ett par jeans. Visste bi att såna kort gäller i fem år? All färg försvann efter bara några tvättar. Men det va inte lätt att få pengarna tillbaka, de va elaka och kallade mig hjärtat, vännen och va riktigt luriga. Jag borde skriva ett inlägg om det! Ska ta och göra det när jag kommer hem och har tillgång till dator. 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback