» The bling ring

Såg filmen nyss. Man blir verkligen sugen på att stjäla fina grejer. Att snatta är det enda sättet man kan få saker gratis på riktigt! Har en hemsida "Gratis frakt!!" så har dom säkert lagt till vad frakten kostar på kläderna, så det är ändå inte gratis.
Jag bor ju inte i LA, så att hitta kändisars hus går inte. Men man kan kolla på kvällarna om folk glömt att låsa bilen. Så kan man köpa riktigt fina grejer för pengarna!
 Jag försöker hela tiden hitta saker som gör mig glad. Bli hög på livet! Jag brukar snatta från typ HM och Lindex, lite smågrejer. Jag tar alltid testergrejerna för dom är det inget larm på.Och alldrig något stort, det är för riskfyllt. Om jag snott en ansiktsmask brukar jag tänka eller säga högt medans jag öppnar den "Och denna bjuder ÖB på" Det gör mig så glad! Och känslan att gå ut från en affär. Ingen märkte att jag lät den där eyelinern glida ner i väskan! Man känner sig mäktigt, vacker, kraftfull! 
               
                
                 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback