» killproblem!!!!!!!!!!!!!!!11

Jag är 14 år och har aldrig haft ett seriöst förhållande. Det är inget konstigt alls faktiskt! 
Jag har bara känt att jag inte träffat den rätta än. Någon jag verkligen klickar med. 
Men idag gjorde jag det. Jag och en kompis va på stan, för det har vart nåt ************. Vi hittade inte riktigt till ett ******** plus. Så såg jag honom gå in i ****** och jag frågade om ********* ligger här. Sen åt vi 3 tillsammans ochså. Fast min kompis satt längst in så satte han sig mittemot mig. Han pratade mest med min kompis, men det va för att de har samma språk i skolan oså. Jag och några kompisar ska gå på ***(bio)*** premiären nästa vecka och vi har en extra biljett så jag frågade om han ville hänga med. Vi bytte nummer och han skulle tänka på det. Tror du att om han inte kan så betyder det att han inte gillar mig? biljetten kostar 130 så han ksk kommer tycka det är lite mycket. Verkar det som han kanske gillar mig? Vi har bara träffats en gång ju men finns det kanske något där? 
Han är verkligen en sån bra kille, som aldrig skulle säga något för att såra någon någonsin. Han är min typ, men är jag hans?



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback