» Som lovat

Det står faktiskt i beskrivningen att jag ska dela med mig av pinsamma händelser, och det har jag inte gjort än. Men här kommer något välldigt pinsamt som hände när vi åt på resturang. 
 
Det va en sån här riktigt fin resturang och vi skulle fira för att en släkting fyllde år. Vi gick in och satte oss och jag märkte att jag fortfarande hade tuggummit i munnen. Jag letade efter en servett men det fanns bara handdukar. Ingen papperskorg fanns det heller så jag sprang ut och uppför trappen. (Det va som i nere en källare) För att hinna innan vi fick beställa. Jag snubblade på sista trappsteget och trillade ut på rännstenen på gatan där. Precis då gick det förbi en snygg brittisk kille. "Are you okay?" Frågade han men fortsatte gå. Jag sa på sämsta engelskan: "Im okay" Jag hade trillat på näsan ut på gatan, tur att det va kväll och inte så mycket folk där. Jag berättade det för min famor sen och det blev väl en bra middagshistoria iallafall :) 
 
NU MÅSTE JAG PLUGGA SPANSKA AHHHH


» Linn

Hahahaah guuud va pinsamt? Va killen snygg?

2013-11-04 // 21:24:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback