» Tisdag

När jag börjar skriva på detta inlägget är klockan 10:16.
Idag undrar jag om gymnasiet. Är de verkligen de bästa åren i ens liv? För isåfall vill jag få en bra start på min nya skola. Jag vill va den där snygga tjejen som killarna bråkar om att få bära böckerna åt. Om det finns på riktigt, jag har aldrig sett det i min skola. Bara i filmer. Men vem vill inte vara den tjejen? 
Jag vet att om jag bestämmer mig för att vara en tönt under de tre åren och hålla mig för mig själv kommer jag ångra det! Det kanske kommer fungera första terminen men jag kommer bara bli deppigare och deppigare från där. 
Jag ska försöka se bra ut och va trevlig, även om jag känner nu att jag hellre skulle villja hålla mig för mig själv. 
Men framtida jag kommer tacka mig senare!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback