» Bitches

I åttan va jag en bitch. Jag va vän med fel personer, men det känns som jag verkligen har rätt vänner nu. De som bryr sig om mig och som jag gillar.
A t.ex, hon har en hemsk syster W (djävulen). A är falsk, eller alltså egentligen är hon snäll men hennes villja att vara populär tar ut det värsta i henne. Hon och jag har aldrig varit så bra vänner så att försöka rädda henne är inget alternativ. A är nästan rädd för mig på något sätt, att jag ska stjäla hennes vänner eller få henne att bli utanför. Men A:s "bästa" vän som råkar ha hög status har jag vart vän med sen förskolan och du mobbade henne i 3:an A. 
Men M som hon heter verkar inte se, eller hon har förstått men hon bryr sig inte att A inte skulle va vän med henne om hon inte va populär. Åhh guud popularitet, det är verkligen ett stort ORKA. Jag orkar inte. Det är därför jag har slutat bry mig för länge sen. För jag har jättemånga snälla vänner! Om man är populär har man kanske 2 riktigt bra vänner och resten falska, så är det för M iallfall. 
 
 
Här är några ni kommer läsa ofta om: MarieAlva,Wera, Olive, JoselynJulia, Emmi, Emma, Emmy, Felicia, Sofia, Hannes, Simon, Ardian, Johan, David mfl.. (många fler) (Det är inte deras riktiga namn)
 
I fredags va jag med Olive, i lördags chillade jag och igår va jag med Emmi. Idag har jag bara chillat, gick bort till subway och köpte lunch. Imorgon ska jag först på teater med min syster, min mammas nya, min halvbror och mamma. Sen ska jag och Emmy hitta på något och på tisdag ska kanske jag och Joselyn va, om hon kommit hem från malmö. Sen ska vi åka till stockholm och va där resten av höstlovet. 
 
 
PS: Ska försöka hinna att fixa header-bilderna och designen, det ser ju för jävligt ut. Ingen hipsterblog det här!
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras kanske, haha nä skämta)

Länka din blogg!:

Kommentar:

Trackback